5 SAVETA ZA TRČANJE PO VRUĆINI: kako džoging letnjim danima može da ugrozi fizičku i mentalnu stabilnost

Ljubitelji trčanja ne odustaju ni leti od svog sporta, ali se za taj trening treba drugačije pripremiti nego kad džogiramo po nižim temperaturama. Evo recepta za dobar start!

5 SAVETA ZA TRČANJE PO VRUĆINI:  kako džoging letnjim danima može da ugrozi fizičku i mentalnu stabilnost Foto: Shutterstock
Prelistajte galeriju   »
ostale slike u galeriji

„Sigurno vam je već poznato da je vežbanje u vrelim letnjim danima dodatan stres za organizam.

Kako znoj sa tela isparava tako se i telo rashlađuje, a što je vlažnije vreme telo proizvodi više znoja i gubite više tečnosti iz organizma.

Dobra strana svega je ta što gubite i više kalorija“, kaže Džen Gibson, sportski nutricionista američkog Olimpijskog komiteta.

“Džoging po letnjoj vrućini može negativno uticati ne samo na vaše zdravlje, već i na raspoloženje”, tvrdi Karen Kogan, psiholog iste ustanove.

Da biste ostvarili što bolje rezultate uz džoging, a ostali fizički i mentalno stabilni, pogledajte - kroz galeriju slika - šta savetuju stručnjaci za fitnes.

Priredila: Milena Tomović




slike u galeriji
bonus video
ostavite komentar
Inicijalizacija u toku...
instagram
Artikal Instagram za ceo sajt