DO SAVRŠENE ZADNJICE ZA SAMO NEKOLIKO MINUTA DNEVNO: vežbe koje podižu i zatežu mišiće gluteusa

Ne postoji magično rešenje za zategnutu zadnjicu osim redovnog vežbanja! Evo koje vežbe preporučuje poznata fitnes instruktorka.

DO SAVRŠENE ZADNJICE ZA SAMO NEKOLIKO MINUTA DNEVNO: vežbe koje podižu i zatežu mišiće gluteusa Foto: Shutterstock

Postoji mnogo načina za učvršćivanje zadnjice, ali danas ćemo se za savete obratiti profesionalcu. Amanda Li se ubraja u najpopularnije fitnes modele, a slavu je stekla svojom zaobljenom zadnjicom. Evo koje su tajne njenog privlačnog izgleda:

Da bi sačuvala svoju privlačnu figuru, Amanda radi jednostavne vežbe, koje zaista svako može da izvede. Radite ih i vi, da biste naglasili svoje prednosti!

Most za zadnjicu

Lezite na leđa i spustite ruke pored tela, a zatim polako podignite karlicu i skupite zadnjicu. Pazite da vam se grudni koš ne odvaja od poda. Uradite ovu vežbu najmanje 25 puta.

DO SAVRŠENE ZADNJICE ZA SAMO NEKOLIKO MINUTA DNEVNO: vežbe koje podižu i zatežu mišiće gluteusa

Nepotpuni čučanj

Na početku vežbe, zauzmite raskoračni stav u širini ramena. Polako se spuštajte u čučanj, tako da vam kolena budu u ravni s vrhovima prstiju, a leđa ostanu prava. Uspravite se u početni položaj, ne ispravljajući sasvim kolena – setite se da je ovo nepotpun čučanj. Ponovite vežbu najmanje 25 puta.

DO SAVRŠENE ZADNJICE ZA SAMO NEKOLIKO MINUTA DNEVNO: vežbe koje podižu i zatežu mišiće gluteusa

Školjka

Ova vežba se izvodi ležeći na boku. Savijte lako kolena i jednu nogu otklonite u stranu. Ponovite pokret vežbe 25 puta svakom nogom.

Ukoliko želite intenzivniji tempo, podignite stopla od poda, a onda ponovite isti postupak kao i na početku. Možete staviti i rastegljivu traku oko kolena.

DO SAVRŠENE ZADNJICE ZA SAMO NEKOLIKO MINUTA DNEVNO: vežbe koje podižu i zatežu mišiće gluteusa

Podizanje noge

Na početku vežbe, postavite se na sve četiri. Ispružite jednu nogu i trudite se da je podignete što više možete. Ponovite vežbu svakom nogom najmanje 25 puta.

DO SAVRŠENE ZADNJICE ZA SAMO NEKOLIKO MINUTA DNEVNO: vežbe koje podižu i zatežu mišiće gluteusa

Da biste postigli dobar rezultat, najbolje je da svakodnevno vežbate. Ukoliko smatrate da je ovaj članak koristan, podelite ga s prijateljicama. Neka i one saznaju kako da pripreme svoju zadnjicu za sezonu plaže!

Izvor: Uspešna žena




bonus video
ostavite komentar
Inicijalizacija u toku...
instagram
Artikal Instagram za ceo sajt