BESPLATNI FITNES ZA VITKU LINIJU: 1 minut vežbe za savršeno zategnuto telo (FOTO)

Probajte ove sjajne jednominutne vežbe za celo telo!

BESPLATNI FITNES ZA VITKU LINIJU: 1 minut vežbe za savršeno zategnuto telo (FOTO) Foto: Shutterstock

Nemate vremena za dugotrajno vežbanje? Ova jednominutna vežba spas je za sve kojima prenatrpani raspored "koči" fizičku aktivnost.

Jednominutna vežba za celo telo sjajna je i korisna zato što aktivira sve velike grupe mišića u telu, izvodi se bez pauze između poteza i lako ćete je ubaciti u svoj prenatrpani raspored.

"Fitnes učiteljica Keli Roberts osmislila je vežbu za sve ljude ne mogu da nađu vremena za fizičku aktivnost."

PROČITAJTE JOŠ: AKO PRAVITE OVE GREŠKE, NEĆETE USPETI DA SMRŠATE: evo šta vas sprečava da skinete višak kilograma

Ne očajavajte ako vam u početku bude trebao neki minut više. Kada dođete u formu, bez problema ćete je savladati u vremenu od 60 sekundi. Cilj je da vežbu koju je osmislila fitnes učiteljica Keli Roberts izvedete što više puta tokom dana - svako od nas ima dužnost redovno ukrade minut vremena za sebe i svoje zdravlje.

Kada dođete u formu, možete da je izvodite u dužim intervalima od 10 minuta. Tada će vežba postati vaš saveznik u mršavljenju jer ćete vežbati s jačim intenzitetom i podstaći metabolizam na brži rad.

PROČITAJTE JOŠ: KAKO DA SMRŠATE DOK GLEDATE OMILJENU SERIJU: 5 vežbi koje možete da radite ispred TV-a

1. Pozicionirajte telo u čučanj i stavite ruke ispred svojih nogu. Pridržavajte se rukama za tlo i zatim ispružite noge dok telo ne bude u položaju za sklekove. Stegnite trbušne mišiće i zadržite ovaj položaj 10 sekundi. 

2. Napravite dva skleka, skokom ili povlačenjem nogu prema prsima vratite se u prvobitni čučanj i zatim ponovite ovaj potez (2 skleka – čučanj) još dva puta. 

3. Lezite na stomak, izravnajte noge i ispružite ruke ispred sebe. Zatim istovremeno malo podignite ruke i noge iznad zemlje i zadržite taj položaj 10 sekundi. 

4. Lezite na leđa, stavite ruke iza glave, podignite noge u vis i savijte ih u kolenima pod uglom od 90 stepeni. Malo podignite glavu i ramena. Zatim desnim ramenom krenite prema levom kolenu i istovremeno ravno ispružite desnu nogu. Uradite vežbu i sa drugom stranom tela (levo rame prema desnom kolenu uz ispruženu levu nogu). Ponovite 5 puta. 

Tekst: Snježana Levar

Izvor: Zadovoljna




bonus video
ostavite komentar
Inicijalizacija u toku...
instagram
Artikal Instagram za ceo sajt