KAKO IZBACITI ŠEĆER IZ TELA ZA 10 DANA: program za uspešnu dijetu i posle zastoja u mršavljenju

Detoksikacijski program pomaže ako ste počeli da mršavite i onda su kilogrami prestali da se tope - dostigli ste plato, odnosno zastoj u mršavljenju.

Uvedite više proteina u ishranu

Započnite dan obilnim proteinskim doručkom i imaćete više energije. To će sprečiti preterani unos hrane tokom dana i dati vam energije za sve aktivnosti. Takođe konzumirajte zdrave namirnice između obroka poput orašastih plodova ili raznih semenki. Meso neka bude glavni obrok, ali pripazite na količinu koja ne sme biti veća od vašeg dlana.

Jedite zdrave ugljene hidrate

Verovatno ne znate da je povrće bogato ugljenim hidratima i da ga možete konzumirati onoliko koliko vam se sviđa. Brokoli, karfiol, kelj, špargle, grašak, pečurke, luk, tikvice, pardajz, komorač, patlidžan, artičoke i paprike bi trebalo da budu prve na listi. Izbegavajte krompir, slatki krompir (batat), žitarice i pasulj.

Nemojte izbegavati masti

Nemojte izbegavati masnoće jer se od njih nećete udebljati. One održavaju dužu sitost te daju dodatnu energiju i snagu. Slobodno konzumirajte maslinovo ulje, kokosov maslac i druge izvore omega 3 masti.

Očekujte povremenu žudnju za hranom

Kada šećer padne u krvi, telu je potrebo dati dodatno gorivo. Pre nego što dođete do automata sa slatkišima i nezdravim grickalicama ili restorana s brzom hranom, setite se da je vaše telo hram i da su to bezvredne kalorije. Uvek morate biti spremni na takve situacije. Unapred pripremite paketić orašastih plodova, voća, povrća, lososa ili nečeg drugog.

Rešite se stresa

Stres je naš neprijatelj i trebali bismo ga svesti na minimum ili u potpunosti eliminisati. Kortizol, koji se luči kada smo pod stresom, podstiče glad i to obično za nezdravom hranom. Kada ste pod stresom i osetite želju za grickanjem nečega što ne biste smeli, pričekajte koji minut i duboko udahnite. Istraživanja pokazuju da duboki udisaji aktiviraju vagus, snop živaca koji šalje signale iz mozga u trbuh, ali i umiruje simptome stresa.

Smirite upalu

Upala izaziva neravnotežu nivoa šećera u krvi i podstiče glad. Dokazano je da je drugi izvor šećera i trans masti kao što su gluten i mlečni proizvodi, mogu izazvati upale u telu. Pokušajte da ih izbacite iz ishrane u ovih 10 dana. U početku će biti teško jer je telo naviklo na te namirnice, ali nakon nekoliko dana će se oporaviti od šoka. Osećaćete se bolje i imaćete više energije.

Spavajte

Nedostatak sna podstiče glad, posebno za šećerom i rafiniranim ugljenim hidratima. Te namirnice stvaraju neravnotežu u hormonima, zato tokom noći osigurajte barem 8 sati sna.

Izvor: Centar zdravlja




bonus video
ostavite komentar
Inicijalizacija u toku...
instagram
Artikal Instagram za ceo sajt