ŽENE SU ODUŠEVLJENE - SMRŠAĆETE AKO JEDETE OVU HRANU PRE CIKLUSA: čuvena PMS dijeta topi salo i daje neverovatne rezultate (JELOVNIK)

Odličan režim ishrane u periodu pre ciklusa - evo kako da brzo smršate dok ste u PMS!

ŽENE SU ODUŠEVLJENE - SMRŠAĆETE AKO JEDETE OVU HRANU PRE CIKLUSA: čuvena PMS dijeta topi salo i daje neverovatne rezultate (JELOVNIK) Foto: Shutterstock

PMS je povezan sa lučenjem hormona estrogena i progesterona, a uz pomoć određenih namirnica možete se osećati bolje, ali i izgubiti kilograme.

To govore rezultati novih istraživanja koji su među ženama sproveli istraživači sa Univerziteta u Kopenhagenu. 

PROČITAJTE JOŠ: OVE 3 STVARI URADITE VEĆ DANAS I VIŠE NEĆETE BITI DEBELI: ova hrana pomaže da brzo smršate

Organizovanjem ishrane tako da u svakoj fazi ciklusa organizam dobije ono što mu treba, ispitanice su tokom šestomesečnog kliničkog ispitivanja u proseku izgubile 2,23 kilograma, kaže Limor Baum, dijetetičar iz Njujorka. 

"Žene treba da uvedu više reda u svoju ishranu. Naime, postoje faze tokom ciklusa kad je sasvim u redu da jedu više, no to ne znači da treba posegnuti za polovinom torte ili ribom koja se pržila u dubokom ulju. Postoje i druge namirnice koje mogu utoliti glad, a neće dovesti do nakupljanja masti u organizmu", kaže Limor Baum. 

"Na primer, pozitivan efekat u PMS ima vitamin B6 koji je uključen u razgradnju estrogena u jetri, ali i unos kalcijuma i magnezijuma. Vrlo dobra je kombinacija magnezijuma i vitamina B6 koji ćete povećati jedenjem krtog mesa, ribe, integralnih žitarica i zelenog lisnatog povrća. Vitamini B grupe, kao i kalcijum i magnezijum, mogu se unositi i u obliku dodataka ishrani i sedam dana pre menstruacije, kako biste umanjile promene u raspoloženju i povećale telesnu energiju", kaže nutricionista Sandra Marić Bulat.

Ona dodaje kako smanjenim unosom soli možemo smanjiti zadržavanje vode u telu. 

"Pšenične klice, hladna presovana ulja umanjuju osetljivost dojki. Dovoljno je unositi ih takođe sedam dana pre menstruacije. Zatim, unos kofeina treba ograničiti na maksimalno tri šoljice na dan, ali postepeno jer naglo smanjenje kofeina može uzrokovati glavobolje", ističe nutricionista.

Tokom ciklusa treba jesti male i redovne obroke, kako biste održali ravnomerni nivo šećera u krvi, i izbegavati šećer.

"Unos slatkiša zahteva još veći unos slatkoga i tako se vrtimo u krug. Nakon unosa šećera dolazi do glavobolje i preskakanja srca", pojašnjava Sandra Marić Bulat. 

Iako žene često imaju osećaj da im uoči menstruacije treba čokolada, ona samo popravlja raspoloženje, što je rezultat feniletilamina u kakau. No učinak je kratkotrajan. I alkohol spada u zabranjene namirnice jer deluje na promene u raspoloženju i ponašanju.

Kliknite OVDE da pročitate program super PMS dijete!




bonus video
ostavite komentar
Inicijalizacija u toku...
instagram
Artikal Instagram za ceo sajt