IZBACILA JE OVO IZ ISHRANE I SMRŠALA JE 3 KG ZA 7 DANA: brzinska dijeta za lako mršavljenje

Ova brzinska dijeta topi 3 kg za nedelju dana, a evo šta treba da izbacite iz ishrane!

Ograničite unos hrane od belog brašna i belog šećera. Ova hrana uključuje svu procesiranu hranu koja je bogata navedenim sastojcima. Krompir takođe ima visoku GI vrednost.

Izabirite hranu bogatu prehrambenim vlaknima. Hrana bogata prehrambenim vlaknima probavlja se duže, te stoga uzrokuje manji porast glukoze u krvi. Neprocesuirana hrana, posebno žitarice, koja sadrži prirodno prisutnu količinu prehrambenih vlakana, sporije prolazi kroz probavni sistem. Osećaj sitosti traje duže nakon konzumacije ovakve hrane. Hrana bogata vlaknima su celovite žitarice, povrće, mahunarke, orašasti plodovi, semenke, voće. Citrusi imaju niži glikemijski indeks od većine vrsta voća.

Hrana bogata proteinima obično ima nizak GI. Riba, nemasno meso, mlečni proizvodi, mahunarke odličan su izbor hrane s niskim GI.

Masti ne povisuju značajno glukozu u krvi-ali oprez! Prednost treba dati kvalitetnim masnoćama, poput ulja lanenog semena, maslinovog i bućinog ulja, kao orašastih plodova.

Glikemijski odgovor zavisi o kombinaciji hrane koja se konzumira. Složen, raznolik obrok koji sadrži kompleksne ugljene hidrate, proteine i adekvatne vrste masnoća, pa bogatstvo prehrambenih vlakana, pružiće umeren glikemijski indeks. Kombinoavnje hrane s visokim glikemijskim indeksom i one s niskim GI uravnotežuje odgovor organizma.

Hrana sa visokim glikemijskim indeksom:

Kukuruzni sirup 115
Pivo 110
Glukoza (dextroza) 100
Glukozni sirup 100
Pečeni krompiri 95
Krompirov škrob 95
Kuvani krompiri u rerni 95
Kuvana šargarepa 85
Kuvani koren celera 85
Med 85
Pire krompir 80
Kukuruzno brašno 70
Kroasan 70
Dvopek 70
Pirinač 70
Beli šećer (saharoza) 70
Raženi hleb (sa 30% raži) 65
Sladoled (obični sa šećerom) 60
Pizza 60
Kolačići (brašno, maslac, šećer) 55
Špagete 55

PROČITAJTE JOŠ: Ovaj šećer je opasniji od domaćih kolača: naučnici upozoravaju na vezu ovog sirupa i karcinoma

Hrana sa niskim glikemijskim indeksom:

Jabuka 35
Smokve (sveže) 35
Nektarine (sveže) 35
Narandže (sveže) 35
Breskve (sveže) 35
Šljive (sveže) 35
Šipak (sveži) 35
Dunja (sveža) 35
Kvasac 35
Jogurt 35
Bademovo mleko 30
Šargarepa (sirova) 30
Beli luk 30
Mleko 30
Sojino mleko 30
Mandarina 30
Paradajz 30
Crna čokolada (>70% kakao) 25
Malina (sveža) 25
Patlidžan 20
Sok od limuna (nezaslađeni) 20
Kakao prah (bez šećera) 20
Celer 15
Tikvice 15
Krastavci 15
Đumbir 15
Lešnici 15

Kliknite OVDE za nastavak teksta!




bonus video
ostavite komentar
Inicijalizacija u toku...
instagram
Artikal Instagram za ceo sajt