IZBACILA JE OVO IZ ISHRANE I SMRŠALA JE 3 KG ZA 7 DANA: brzinska dijeta za lako mršavljenje

Ova brzinska dijeta topi 3 kg za nedelju dana, a evo šta treba da izbacite iz ishrane!

IZBACILA JE OVO IZ ISHRANE I SMRŠALA JE 3 KG ZA 7 DANA: brzinska dijeta za lako mršavljenje Foto: Shutterstock

Poznata nutricionistkinja uspela je da izgubi 3 kg za nedelju dana, a savetuje da je ovo najbrži način da se rešite viška i masnih naslaga, piše Lepa & srećna.

Ako ste već na dijeti i proces mršavljenja vam ide sporo, onda probajte ovaj čudotvoran trik. Možda će zvučati čudno, ali iz svog režima ishrane treba da izbacite voće, a dozvoljeno je da pojedete samo nekoliko bobica bobičastog voća na kraju nedelje. Voće je od velike važnosti za zdravlje organizma, zato je važno da ovakav režim ishrane držite samo 7 dana, a zatim da se vratite na klasičnu dijetu. Režim možete ponoviti nakon nekog vremena.

Osim voća iz ishrane se izbacuju ulješećer, hleb, pirinač, krompir i testenine. Osnova ove dijete su povrće proteini, pa se za doručak preporučuje dodatan unos proteina, čia semenke sa bademovim mlekom, jaja sa povrćem, a od napitaka šolja kafe ili čaj. Za ručak ili večeru jede se pileće belo meso, riblji fileti ili šnicla nemasnog mesa sa povrćem, a od povrća se naročito preporučuje zeleno.

Izvor: Lepa & srećna

OVO JE NAJBOLJA DIJETA U 2018. GODINI: evo kako da izgubite višak kilograma do leta

Mnogi nutricionisti ističu da je ova dijeta najbolji režim ishrane jer podstiče ispravan rad creva i pomaže da brzo smršate, piše Lepa & srećna.

Čuvena G dijeta zasniva se na ishrani koja sadrži namirnice pogodne za zdrav rad creva i sprečava nadimanje stomaka. Ova dijeta funkcioniše tako što podstiče razvoj dobrih bakterija u crevima koje ubrzavaju metabolizam i regulišu proces varenja. Dijeta traje 21 dan, a prva faza podrazumeva da izbacite brzu hranu iz ishrane, već da ceo režim bude zasnovan na prirodnim i zdravim namirnicama.

Druga faza zahteva da ubacite prirodne probiotike u jelovnik, pa se tako preporučuje kefir, kiseli kupus i kiseli krastavčići. Treća faza, odnosno treća sedmica dijete, podrazumeva da upotpunite način ishrane sa dodatnim zdravim namirnicama, odnosno da ishrana bude raznovrsnija. Iskustva pokazuju da za 3 sedmice možete da izgubite 7 centimetara u struku, a ako se ovako hranite do leta, rezultati će biti fascinantni.

Izvor: Lepa & srećna

KOLIKO ČESTO JEDETE HRANU KOJA MOŽE DA VAS UBIJE: proverite da li rizikujete visok šećer u krvi (TABLICA + GLIKEMIJSKI INDEKS)

Glikemijski indeks je numerička skala koja se koristi za određivanje koliko i koliko brzo pojedina hrana povisuje nivo glukoze u krvi. Glukoza predstavlja osnovnu energiju za većinu telesnih stanica, transportuje se putem krvi, a uglavnom potiče iz ugljenih hidrata koje unosimo hranom. Hrana koja poseduje nisku vrednost glikemijskog indeksa uzrokuje mali porast glukoze u krvi, a hrana s visokim GI uzrokuje brz i velik porast glukoze u krvi.

PROČITAJTE JOŠ: Kako da prepoznate simptome šećerne bolesti

Znanje o vrednostima GI može nam pomoći u kontroli glukoze u krvi, što može biti dobra strategija prevencije bolesti srca, povišenog holesterola, insulinske rezistencije i dijabetesa tipa II i gojaznosti. Postoji poprilična količina naučnih radova koji ukazuju na povoljan uticaj ishrane koja uzima u obzir vrednosti GI, posebno kod dijabetičara.

Proces probave ugljenih hidrata ima za rezultat razgradnju dugačkih molekula do glukoze, koja ulazi u krv. Proteini i masti imaju drugačiji metabolizam, pa zato imaju malen uticaj na povišenje glukoze u krvi.

Prisustvo glukoze u krvi uzrokuje produkciju insulina, hormona koji pomaže da glukoza uđe u stanice u kojima se koristi kao izvor energije. Kada su trenutne potrebe za glukozom u stanicama zadovoljene, višak glukoze skladišti se u jetri i mišićima za kasniju upotrebu. Popune li se i zalihe u jetri i mišićima, a glukoza je još uvek prisutna u krvi, insulin pomaže da se suvišna glukoza uskladišti kao mast.

Hranu s visokom količinom ugljenih hidrata čine žitarice (hrana načinjena od pšenice, ječma, pirinča) pa mahunarke (sočivo, grašak), povrće bogato skrobom (krompir). Voće je bogato voćnim šećerom, pa se također ubraja u hranu bogatu ugljenim hidratima. Med, razni zaslađivači i šećeri koji se dodaju u hranu tokom prerade važan su izvor ugljenih hidrata u hrani.

Prehrambena vlakna predstavljaju neprobavljive ugljene hidrate. Upravo zbog toga, vlakna ne povećavaju nivo glukoze u krvi, iako se ubrajaju u ugljene hidrate.Insulin pomaže kod ulaska glukoze u ćelije u kojima se koristi kao izvor energije, te je stoga ova molekula ključna u procesu zadovoljenja energetskih potreba organizma. Međutim, preterano lučenje insulina kroz duži vremenski period može imati nepovoljno delovanje. Istraživanja pokazuju da duža izloženost povišenom insulinu može uzrokovati povišene trigliceride i "lošeg" holesterola, sniženi nivo "dobrog" holesterola, povišen krvni pritisak, insulinsku rezistenciju, pojačan apetit, gojaznost i rizik od pojave ili pogoršanja dijabetesa tipa 2.

Budući da spomenuti problemi imaju tendenciju pojavljivanja u kombinaciji, smatra se da zajednički stvaraju sindrom. Ovaj sindrom naziva se metabolički sindrom ili sindrom X, a pretpostavlja se da je broj osoba koje pate od ovoga sindroma veći iz dana u dan. Istraživanje objavljeno prošle godine u američkom časopisu za kliničku ishranu, donosi saznanje o uticaju hrane s visokim glikemijskim indeksom na veću incidenciju koronarne bolesti srca.

Plan ishrane koji podrazumeva nisku ili umerenu vrednost glikemijskog indeksa može imati pozitivan uticaj na prevenciju i terapiju hroničnih bolesti i metaboličkog sindroma. Verovatno ste primetili da se nakon konzumacije slatkiša, ili slične hrane bogate konzumnim šećerom, koja izaziva nagli porast indulina, osećate umorno i letargično, ili drugom rečju loše. Ovaj osećaj javlja se usled preterane produkcije insulina, što uzrokuje sniženje glukoze ispod normalne vrednosti, kao i pojavu hipoglikemije i umora. Ako naša glukoza u krvi neprestano naglo raste i snižava se tokom dana, jasno je da se ne osećamo dobro. Ako uspemo da odaberemo hranu koja održava stalni nivo glukoze u krvi, osećamo se odlično i puni smo energije.

Kliknite OVDE za nastavak teksta!




bonus video
ostavite komentar
Inicijalizacija u toku...
instagram
Artikal Instagram za ceo sajt