AMERIČKA DIJETA: evo kako da smršate tri kilograma za pet dana!

Saznajte šta je potrebno da ubacite u svakodnevni meni kako biste brzo i lako postigli željene rezultate.

AMERIČKA DIJETA: evo kako da smršate tri kilograma za pet dana! Foto: Profimedia

Američka dijeta omogućava brzo smanjenje masnih naslaga ishranom koja je bogata proteinima i mastima, a ako se pravilno pridržavate uputstava, možete da izgubite tri kilograma za pet dana. Potrebno je da u svoj jelovnik ubacite kiselo, ljuto i slano.

Ishrana se sastoji od ribe, jaja i mesa, a dozvoljeni su voće i povrće. Slatkiši i namirnice bogate ugljenim hidratima strogo su zabranjeni.

U ovoj dijeti koristite hladno ceđena ulja, pijte najmanje dva litra vode dnevno (bez natrijuma i hlora) ili biljne čajeve.

Doručak po izboru: Izaberite jedan od ova dva predloga doručka i jedite ga svih pet dana.

Prvi izbor: 150 g mekog kravljeg sira pomešajte sa kašičicom lanenog ili maslinovog ulja i kašičicom semenki suncokreta ili susama.

Drugi izbor: Ispržite jedno jaje u tiganju ili ga skuvajte sa 50 g nemasne šunke i dodajte 200 g tvrdog sira sa svežim začinskim travama.

Predlog za prvi dan

Ručak: Pileći file sa boranijom

Na dve kašičice ulja propržite sitno iseckanu glavicu crnog luka, dodajte 300 g skuvane zelene boranije, kašičicu začinskog bilja i kašiku seckanog peršuna. Na kašičici ulja ispržite 120 g pilećeg filea začinjenog biberom. Servirajte sve zajedno i dodajte dve kašičice polumasnog biljnog putera.

VIŠE: Dijeta za ravan stomak: oslabite 7 kilograma mesečno

Večera: Voćna salata sa sirom

Na 100 g zelene salate naseckajte krušku ili jabuku, dodajte mandarinu isečenu na kriške i 50 g na kockice iseckanog feta sira, pet polovina jezgra od oraha, a sve prelijte sa dve kašike ulja i dodajte malo bibera. 

Predlog za drugi dan

Ručak: Losos sa paprikama

Isecite dve sveže paprike na tanke kriške, dinstajte ih na dve kašičice ulja, dodajte dve kašičice kapra i malo tabasko sosa. U međuvremenu, 120 g lososa začinite limunom, pospite naseckanim peršunom, posolite po želji, umotajte u alufoliju i pecite 12 minuta u već zagrejanoj rerni na 220 stepeni C.

Večera: Pileća salata

Posolite 125 g pilećih grudi, ispecite na malo ulja i stavite da se ohlade. Izrendajte 300 g celera, dodajte ga pilećim grudima, pomešajte sa kašikom majoneza, začinite karijem i sa dva iseckana oraha. Pospite sa malo peršuna ili ukrasite listovima zelene salate.

Predlog za treći dan

Ručak: Pečurke i spanać

Vatrostalnu posudu podmažite uljem, stavite 250 g opranog i dobro oceđenog spanaća, narežite na listiće 250 g svežih šampinjona i lagano dinstajte na 2 kašičice ulja, dok voda ne ispari. Začinite sa malo limuna i muskantnog oraščića, dodajte 50 g nemasne šunke isečene na kockice. Rasporedite spanać, pa prekrijte sa 2 tanke kriške sira i stavite u rernu. Pecite dok sir ne počne da se topi.

Večera: Supa od avokada

Izvadite košticu iz avokada, začinite ga kašikom soka od 1 limuna i istanjite tučkom za meso. Stavite avokado u posudu i nalijte ¼ litra vruće supe od povrća, dodajte 1 kašiku pavlake, posolite i pobiberite. Servirajte sa kobasicom od 50 g, koju ste zagrejali u toploj vodi.

Predlog za četvrti dan

Ručak: Grudi na belgijski način

U širokoj posudi zagrejte 1 kašičicu ulja putera, u to poslažite 300 g cikorije (vrsta zelene salate), posolite, pobiberite, dodajte muskantni oraščić, prelijte sokom od 1 narandže, pokrijte folijom i dinstajte na tihoj vatri 15 minuta. U međuvremenu 125 g pilećih grudi začinite i kratko pecite sa obe strane na malo ulja i servirajte sa prelivom od cikorije.

Večera: Tunjevina u majonezu

100 g tunjevine iz konzerve usitnite viljuškom, dodajte iseckanu glavicu crnog luka i kašiku majoneza. Sve začinite limunom i biberom, pa servirajte na 50 g listova zelene salate.

Predlog za peti dan

Ručak: Omlet

Umutite 3 jaja, dodajte sredinu većeg paradajza isečenog na kockice, začinite, pržite u dobro ugrejanom tiganju na 2 kašičice ulja. Dodajte dve kašike naribanog ementalera, sačekajte da sir počne da se topi, pa začinite sa malo belog luka i služite uz 50 g zelene salate, sa malo paradajza i marinadom od 2 kašičice ulja i limunovog soka.

Večera: Pastrmka sa pomorandžom

Na 100 g zelene salate rasporedite 100 g dimljene pastrmke, dodajte 30 g kisele pavlake, rasporedite kriške pomorandže i ukrasite komadićima pečenog badema.

NAPOMENA: Pre drastičnih promena načina ishrane obavezno konsultujte lekara.

Izvor: Dijeta i zdravlje




bonus video
ostavite komentar
Inicijalizacija u toku...
instagram
Artikal Instagram za ceo sajt