DIJETA SA ČASOVNIKOM: 12 sati jela, 12 sati gladovanja

Prestanite da brojite kalorije i obroke, već kupite sebi nekoliko velikih časovnika i rasporedite ih svuda po kući! Ova dijeta ne ograničava hranu, već vreme za jelo...

DIJETA SA ČASOVNIKOM: 12 sati jela, 12 sati gladovanja Foto: Profimedia
Korona virus NOVO!

Umesto brojanja kalorija, pametnije će nam biti da se zagledamo u sat!

To, barem, pokazuje novo istraživanje američkog instituta Salk objavljeno 2. decembra 2014. godine u časopisu “Ćelijski metabolizam “. 

Prema ovoj studiji, gojimo se najviše zato što jedemo kasno noću umesto da omogućimo telu da sagori kalorije u uskladištenim masnoćama.

“Ograničenje jela na 12 sati dnevno, posle kojeg ćemo gladovati isti toliki period može da nam pomogne u borbi protiv povećanog holesterola, dijabetesa i gojaznosti”, kaže profesor Sačidanda Panda sa inistituta Salk.

U istraživanju koje je sproveo njegov tim ispitanici su bili miševi, ali dr Panda veruje da se nalazi mogu primeniti i na ljudsku vrstu.

Jednoj grupi miševa hrana je ograničena na 12 sati a jeli su kaloričnu hranu, dok su drugi imali na raspolaganju samo dijetalna jela ali su mogli da jedu kad god požele.

Već za nekoliko dana prvi su izgubili 5 odsto težine, a na kraju 38-nedeljnog istraživanja bili su 25 odsto lakši od miševa sa 24-časovnim pristupom hrani.

Izvor: Lisa




Prenošenje originalnog sadržaja potpisanog sa Lepa & Srećna dozvoljeno je isključivo uz linkovanje na taj tekst!

bonus video
ostavite komentar
Inicijalizacija u toku...
instagram
Artikal Instagram za ceo sajt