Joga za početnike: uvrtanje u ležećem položaju smanjuje napetost

Kao što iz sunđera cedimo vodu, tako ova asana iz nas cedi napetost i podstiče rad mnogih unutrašnjih organa...

Joga za početnike: uvrtanje u ležećem položaju smanjuje napetost Foto: Profimedia

Način izvođenja: Lezite na leđa. Privucite desno koleno do grudi, a levu nogu ispružite na pod. Desno stopalo položite na levu butinu iznad kolena. Spuštajte desno koleno na pod s leve strane tela. Desnu ruku opružite na pod tako da vam gornji deo tela oblikuje slovo T.

Levu šaku oslonite da desno koleno, a glavu polako okrenite na desnu stranu, tako da gledate preko desnog kolena.Udahnite i osetite kako vam se strane tela istežu, izdahnite i osetite kako se uvrtanje produbljuje.

Zadržite pozu pet do deset udaha i izdaha, pa ponovite na suprotnu stranu.

Koristi od asane: Podstiče varenje, otklanja nadutost i zatvor. Pomaže boljem podmazivanju kičmenih pršljenova. Na psihičkom nivou, pomaže smanjenju napetosti i oslobađa od briga o budućnosti.

Kristina Ivanović

Izvor: Lovesensa

VIŠE: Joga za početnike: položaj "mrtvog" tela za potpuno opuštanje

VIŠE: Joga za početnike: položaj sveće za harmoniju čitavog organizma

VIŠE: Joga za početnike: uvrtanje kičme skida masne naslage oko struka

VIŠE: Joga za početnike: pregib napred za divan ten i zategnut stomak

VIŠE: Joga za početnike: 3 položaja pogodna za decu




Prenošenje originalnog sadržaja potpisanog sa Lepa & Srećna dozvoljeno je isključivo uz linkovanje na taj tekst!

bonus video
ostavite komentar
Inicijalizacija u toku...
instagram
Artikal Instagram za ceo sajt