KAKO JESEN UTIČE NA NAŠE ZDRAVLJE: koje terapije treba promeniti, kako da spasete zglobove

Promena godišnjih doba i te kako utiče na naše zdravlje!

7. Nedostaje vam energije

Promena godišnjih doba ne utiče samo na raspoloženje nego i na nivo energije. Ako se osećate razdražljivo i bez energije, razgovarajte s lekarom.

8. Teško dišete

Kada vazduh postane hladan, teže se diše. Hladan i suv vazduh može iritirati disajne puteve i uzrokovati dodatne tegobe ljudima koji imaju astmu ili hroničnu bolest pluća. Ako imate problema s disanjem, izbegavajte vežbanje na otvorenom i utoplite se kada izlazite iz kuće.

9. Javljaju se alergije

Zbog promene godišnjeg doba svakako ćete osetiti i promenu u alergijskim reakcijama, u zavisnosti od toga na šta ste alergični. Dolazak jeseni za neke donosi olakšanje, dok se drugima simptomi pogoršavaju. Oni koji su alergični na polen osećaju se bolje jer ga više nema u vazduhu. Međutim, ljudi alergični na buđ mogu imati jake reakcije.

10. Lakše se razboljevate

Kad se temperature spuste, ljudi više vremena provode u zatvorenim prostorima, pa su zato u većem riziku od obolevanja od gripa ili prehlade. Ljudi tokom jeseni nisu skloniji bolestima zbog samog godišnjeg doba, već zato što više vremena provode s drugim ljudima, od kojih „pokupe“ viruse.

11. Više vas boli glava

Hladno vreme uzrokuje i glavobolju. Stručnjaci kažu da su krivci za to od suv vazduh i promena atmosferskog pritiska.

12. Opada vam kosa

Ljudi u proseku gube 50 do 100 vlasi dnevno. Ali tokom jeseni, naročito u oktobru i novembru, prosek je oko 100 vlasi. Zato nije zabrinjavajuće ako primetite da vam kosa sada malo više opada.

13. Češće su upale

Hronični upalni procesi mogu stvoriti dugačku listu ozbiljnih problema, od bolesti srca do pojave autoimunih bolesti. Zato treba piti čajeve koji imaju protivupalno dejstvo. Gutljaj zelenog čaja ili čaja od đumbira može učiniti čuda.

14. Više sedite, manje se krećete

Niža temperatura nekima je idealna za aktivnosti na otvorenom, dok drugi radije sede kod kuće na toplom i ostavljaju vežbanje za toplije mesece. Ako već izbegavate izlazak, u rutinu da ubacite nekoliko vežbi koje možete izvesti kod kuće da biste ostali aktivni.

Izvor: Kurir




bonus video
ostavite komentar
Inicijalizacija u toku...
instagram
Artikal Instagram za ceo sajt