VEŽBE PROTIV HRKANJA: ojačajte mišiće u grlu i oslobodite disajne puteve

Specifični pokreti jezikom mogu se ojačati mišići na disajnom putu i time osloboditi bolji protok vazduha koji udišemo dok spavamo.

VEŽBE PROTIV HRKANJA: ojačajte mišiće u grlu i oslobodite disajne puteve Foto: Shutterstock

Nije prijatno kada vas najbliži opomenu da opet nisu spavali zbog vas, jer ste celu noć hrkali. Uostalom, to remeti i kvalitet vašeg sna, jer dolazi do sužavanja disajnih puteva zbog neodgovarajućeg položaja u toku spavanja.

Zato probajte da izbegavate spavanje na leđima, jer se u tom položaju meka tkiva povlače i ometaju disanje. A, zašto ne biste isprobali i vežbe protiv hrkanja?!

  • Otvorite usta, donju vilicu pomerite u desnu stranu i kratko je zadržite u tom položaju. Ponovite isto, samo na drugu stranu.
  • Izgovarajte glasno svaki samoglasnik, redom - A, E, I, O, U tri minuta. Ponavljajte to nekoliko puta tokom dana.
  • Vrh jezika stavite iza gornjih prednjih zuba i zabacite ga unazad. Ostanite u tom položaju 30 sekundi, pa ovu vežbu ponavljajte tri minuta, nekoliko puta na dan.

Izvor: Novosti




bonus video
ostavite komentar
Inicijalizacija u toku...
instagram
Artikal Instagram za ceo sajt