NAJVAŽNIJI VITAMIN KOJI MORATE UZIMATI TOKOM JESENI I ZIME: ovaj dodatak ishrani treba svi Srbi da piju

Svi koji su manje izloženi sunčevoj svetlosti, u opasnosti su od manjka vitamina važnog za zdravlje kostiju, zuba i mišića.

NAJVAŽNIJI VITAMIN KOJI MORATE UZIMATI TOKOM JESENI I ZIME: ovaj dodatak ishrani treba svi Srbi da piju Foto: Shutterstock

Mnogi danas piju razne dodatke ishrani, ali većina njih uopšte nije neophodna za zdravlje, piše Lepa & Srećna.

Vitamini i minerali su neophodni - bez gvožđa, vitamina C ili kalcijuma, na primer, telo ne može da funkcioniše kako treba. Međutim, potrebne su nam veoma količine koje sigurno dobijate iz namirnica ako se hranite zdravo.

Međutim, od početka oktobra pa sve do kraja marta, nemamo dovoljno Sunca kako bi organizam mogao da sintetiše vitamin D! Zato bi svi trebalo da uzimaju dodatak ishrani - najbolje, riblje ulje iz kojeg će telo uzeti onoliko vitamina D koliko mu je potrebno.

Ovaj vitamin reguliše količinu kalcijuma i fosfata u telu, pa je neophodan za zdrave kosti, zube i mišiće.

PROČITAJTE JOŠ:

OVAJ VITAMIN POMAŽE DA SMRŠATE: nećete verovati kako možete brzo da izgubite višak kilograma

KOLIKO BELOG LUKA TREBA DA JEDETE DNEVNO PROTIV KANCERA

OVAJ VITAMIN SPREČAVA RAK, A MNOGIMA NEDOSTAJE: proverite da li patite od nedostatka vitamina D

JEDITE OVU JEFTINU HRANU ZA DORUČAK I SALO ĆE BRZO NESTATI: kako mudre žene skidaju višak kilograma

Stroge dijete koje sadrže puno skupih namirnica loše utiču na zdravlje i mnoge žene su svedoci da je njihov rezultat kratkotrajan, ali sa ovim trikom za mršavljenje nećete pogrešiti, piše Lepa & srećna.

Doručak je najvažniji obrok u toku dana, a stručnjaci preporučuju da, ukoliko želite brzo da smršate, svakog jutra jedete kašu od žitarica. Žitarice su u prodavnicama zdrave hrane vrlo jeftine, a sadrže vlakna, podstiču varenje, duže vas drže sitim i neće vam dosaditi jer možete da ih jedete u različitim varijantama.  Istraživanje sprovedeno na 22 000 odraslih osoba pokazalo je ljudi koji doručkuju ovsenu kašu lakše gube višak kilograma. Takođe, preporučuje se i kaša od kinoe i amaranta.

Različite varijanta kaša imaju različit broj kalorija, pa tako 105 grama ovsene kaše sa vodom ima 124 kalorije, a napravljena sa mlekom 215 kalorija. Instant ovsene kaše imaju znatno više kalorija. Kaša od 92 grama kuvane kinoe sa vodom ima samo 111 kalorija, a sa mlekom 202 kalorije, dok kaša od 92 grama amaranta sa vodom ima 126 kalorija, a sa mlekom 216. Pored mršavljenja, kaše čuvaju zdravlje digestivnog trakta i sprečavaju nadimanje stomaka.

PROČITAJTE JOŠ:

ŠOK OTKRIĆE! OVAJ VITAMIN NEDOSTAJE SVIMA, A POSLEDICE SU UŽASNE

NOVA TERAPIJA OSLOBAĐA OD TOKSINA I LEČI OZBILJNE TEGOBE

ŠOKANTNO OTKRIĆE! KAKO VODA OBARA VISOK PRITISAK




bonus video
ostavite komentar
Inicijalizacija u toku...
instagram
Artikal Instagram za ceo sajt