AKO IMATE VISOK PRITISAK, OVO POVRĆE TREBA DA JEDETE: evo kako da oborite krvni pritisak bez tableta

Oni koji pate od visokog pritiska treba da obogate ishranu sa ovih 5 vrsta povrća!

AKO IMATE VISOK PRITISAK, OVO POVRĆE TREBA DA JEDETE: evo kako da oborite krvni pritisak bez tableta Foto: Profimedia

Visok krvni pritisak može da uzrokuje opasna oboljenja, pa čak i da dovede do smrtonosnog srčanog udara! Evo koju hranu treba da jedete ako patite od hipertenzije, piše Lepa & srećna

Ako imate visok krvni pritisak, treba da izbegavate hranu koja sadrži puno soli, a stručnjaci ističu da oboleli od hipertenzije ne smeju da jedu više od 6 g soli dnevno. So je često "skrivena" u prerađenim namirnicama, kao što su hleb, grickalice, žitarice, a stručnjaci apeluju da osobe sa povišenim pritiskom posebno izbegavaju kupovnu zamrznutu picu

Kako biste regulisali krvni pritisak na prirodan način potrebno je da jedete povrće koje sadrži dosta kalijuma, magnezijuma, vlakna, a izbegavate hranu koja sadrži puno natrijuma. Na primer, kalijum pomaže da izbacite višak natrijuma preko mokraće i tako smanjuje rizik od visokog pritiska. Pet vrsta povrća koje uspešno obara pritisak i koje lekari savetuju da jedete što češće su: zelena salata, kelj, raštan, spanać i blitva.

PROČITAJTE JOŠ:

OVI SIMPTOMI UKAZUJU NA VISOK KRVNI PRITISAK

OVO JE ZNAK DA SE U UVETU RAZVIJA OPASAN TUMOR

KAKO DA PRIRODNO I BRZO SMANJITE ŠEĆER U KRVI

DOKTORI ŠOKIRANI, SVE DIJETE MORAJU DA IZBACE OVAJ SASTOJAK: evo šta morate da prestanete da uzimate ako želite brzo da oslabite

Većina nas zna da su bezalkoholna pića loša ne samo za našu liniju, već i za zdravlje, piše Lepa & Srećna

Počevši od popularnog "žutog" i "crnog" soka koji se služe na svim veseljima u Srbiji, pa do limenki svetskih brendova koje deca obožavaju, svi ovi napici puni su šećera!

Zato su loši kako za zube tako i za šećer u krvi i gomilanje kilograma, ali novo otkriće pokazuje da nije samo njihov sastav problem za lepu liniju. Krivci su i mehurići! Naime, kako su istraživači utvdili, dodavanjem ugljen-dioksida u zaslađenu vodu kod ispitanika koji su je pili znatno se pojačavala glad. Isto se desilo i sa vodom bez šećera. Rezultat pokazuje da nas slatko, gazirano piće tera da pojedemo 140 kalorija više, a gazirana obična voda čak 120 kalorija više. Sve dijete moraće da uzmu u obzir ovaj podatak i uvedu kao pravilo da ko god želi da oslabi mora da pije običnu, negaziranu vodu.

PROČITAJTE JOŠ:

NAJBOLJI TURSKI BUREK SA SIROM (RECEPT)

ŠTA SE DEŠAVA U TELU AKO POPIJETE 2 PIVA DNEVNO

OVE HIT KAPUTE I ZIMSKE JAKNE NOSI SEKA ALEKSIĆ



bonus video
ostavite komentar
Inicijalizacija u toku...
instagram
Artikal Instagram za ceo sajt