TRANSFORMACIJA KROZ INOVACIJU: kompanija Johnson’s® objavljuje najveće ponovno lansiranje proizvoda u 125 godina dugoj istoriji brenda

Kompanija JOHNSON’S® lansira preko 30 novih proizvoda sa poboljšanjima, kako spolja tako i iznutra, obećavajući samo najbolje za bebe i pomažući roditeljima da #izaberu nežno

TRANSFORMACIJA KROZ INOVACIJU: kompanija Johnson’s® objavljuje najveće ponovno lansiranje proizvoda u 125 godina dugoj istoriji brenda Foto: Promo

Krajem aprila, održan je PR event u Marsh Open Space-u povodom relansiranja brenda Johnson’s baby.

Brend JOHNSON’S® je poboljšan, iznutra i spolja, kako bi roditeljima pružio sve ono što oni žele i ništa od onoga što oni ne žele. Sa misijom da stvorimo najblaže proizvode za bebe na svetu, a uz podršku nauke i ispitivanja, JOHNSON’S® se transformisao kako bi ispunio potrebe današnjih, modernih roditelja, dajući im proizvode i pakovanja koja obezbeđuju samo najbolje za bebu. JOHNSON’S® razume da današnji roditelji imaju različite želje i potrebe vezano za proizvode koje koriste na svojim bebama, kako u pogledu spoljašnjosti tako i unutrašnjosti tj. sastava proizvoda. Pored decenija pionirskog istraživanja u oblasti nege beba i uz rigorozna ispitivanja, JOHNSON’S® je radio sa hiljadama roditelja da bi unapredio sve što je u vezi sa njegovim proizvodima, kako bi oni mogli da imaju poverenja i da se osećaju sigurnim kada ih koriste.

Jednostavniji, nežniji proizvodi su bez prisustva parabena, sulfata i boja* i formulisani su tako da, na najmanju moguću meru, svedu rizik od alergija i da imaju 90% prirodno dobijenih sastojaka.** Ponovno lansiranje ne podrazumeva samo reformulaciju postojećih proizvoda, nego takođe i uvođenje revolucionarne tehnologije i naučne ekspertize u nezi bebine kože. Nova linija JOHNSON’S® proizvoda pod originalnim, zaštićenim nazivom CottonTouchTM (dodir pamuka) je posebno osmišljena za osetljivu kožu novorođenčeta. Ultra lagana i savršeno pH izbalansirana kupka i losion, su napravljeni sa pravim pamukom i povećavaju osećaj izrazito nežnog dodira. Proizvodi sadrže samo namenske sastojke, i ne sadrže parabene, ftalate, niti sulfate. Miris linije proizvoda CottonTouchTM je testiran širom sveta i uspešno je dokazano da povećava emotivnu vezu između roditelja i bebe, kako bi se postiglo kupanje uz manje stresa, čime se pomaže u rastu i emotivnom razvoju novorođenčeta. Johnson & Johnson je pionir u nauci o nezi bebine kože već 125 godina i mi smo veoma ponosni na to nasleđe. Stoga smo srećni što smo u stanju da porodicama ponudimo mogućnost da probaju portfolijo naših proizvoda i da znaju da time svojim bebama pružaju najbolju moguću negu. Svi novi proizvodi su posebno osmišljeni kako bi bili odgovarajući različitim uzrastima, od brige o novorođenčetu odmah po rođenju, brige o aktivnim bebama, kao i brige o deci, ne zaboravljajući pri tome proizvode koji predstavljaju ikone voljene klasike namenjene celoj porodici. Više od 125 godina, JOHNSON’S® brend je pouzdani ekspert u oblasti nege bebine kože. Svi JOHNSON’S® proizvodi su bez prisustva parabena i ftalata, a takođe su i dermatološki ispitani i formulisani tako da se rizik od pojave alergije svede na najmanju moguću meru. Paleta proizvoda JOHNSON’S® jednostavno sadrži blage ali efikasne sastojke koji su posebno formulisani za brigu o bebinoj delikatnoj koži i kosi.

TRANSFORMACIJA KROZ INOVACIJU: kompanija Johnson’s® objavljuje najveće ponovno lansiranje proizvoda u 125 godina dugoj istoriji brenda

*isključujući sapune

**Na osnovu Međunarodne organizacije za standardizaciju (ISO) definicija i kriterijumi za prirodne i organske kozmetičke sastojke i proizvode. U skladu sa standardom ISO16128, “prirodno poreklo” se odnosi na sastojke koji sa više of 50% potiču iz prirodnih resursa, kao što su biljke ili minerali , kao i na one sastojke koji su dobijeni putem definisanih hemijskih odnosno bioloških procesa i rastvarača.




bonus video
ostavite komentar
Inicijalizacija u toku...
instagram
Artikal Instagram za ceo sajt