Kako zategnuti stomak bez trbušnjaka: vežba ISTEZANJE za super struk i pravilno držanje tela

Vežba istezanja je idealna za vašu kičmu, ali pomoću nje možete i da aktivirate donji deo stomaka.

Foto: Dalibor Danilović Foto: Dalibor Danilović

Ova vežba se nadovezuje na vežbu izdržaj, o kojoj je vilo više reči OVDE. 

Posle izdržaja, oslonac sa vrhova prstiju prebacite na kolena i u klečećem položaju ispružite ruke što dalje od sebe. Udahnite i kroz izdah počnite da se podižete tako što ćete prvo pubičnu kost gurati napred ili prema bradi.

U tom trenutku dodatno istežete donji deo leđa dok donji deo stomaka posebno aktivirate. Kontrolom stomaka, polako se podižite od poda dok vam dlanovi klize po njemu – sve dok se ne uspravite tako da rukama možete napraviti krug iznad glave i pomisliti neku lepu želju za novi dan.

SLIKE DETALJNIJE MOŽETE POGLEDATI U GALERIJI! 

Tekst: Žaklina Milenković

Izvor: Lisa lepa & srećna


Pogledajte galeriju slika

Inicijalizacija u toku...

Prijavite se ne feed komentara Komentara (0 poslato):

ukupno: | prikazano:

Pošaljite komentar comment

Lepa&Srećna video
Moda 2017: najlepše ženske pantalone za dnevne i večernje prilike

Najnoviji modeli ženskih pantalona za 2017. godinu! Siva boja ostaje u trendu, a kako da je...
Melanija Tramp: Modni stil od seljančice do Prve dame Amerike

Trikovi koje baš svaka žena treba da zna: Evo kako da izgledate mršavije za samo 3 minuta
Ukoliko svakog dana primenite neku od ovih malih ženskih tajni, uspećete da sakrijete višak...