Kako zategnuti stomak bez trbušnjaka: vežba ISTEZANJE za super struk i pravilno držanje tela

Vežba istezanja je idealna za vašu kičmu, ali pomoću nje možete i da aktivirate donji deo stomaka.

Foto: Dalibor Danilović Foto: Dalibor Danilović

Ova vežba se nadovezuje na vežbu izdržaj, o kojoj je vilo više reči OVDE. 

Posle izdržaja, oslonac sa vrhova prstiju prebacite na kolena i u klečećem položaju ispružite ruke što dalje od sebe. Udahnite i kroz izdah počnite da se podižete tako što ćete prvo pubičnu kost gurati napred ili prema bradi.

U tom trenutku dodatno istežete donji deo leđa dok donji deo stomaka posebno aktivirate. Kontrolom stomaka, polako se podižite od poda dok vam dlanovi klize po njemu – sve dok se ne uspravite tako da rukama možete napraviti krug iznad glave i pomisliti neku lepu želju za novi dan.

SLIKE DETALJNIJE MOŽETE POGLEDATI U GALERIJI! 

Tekst: Žaklina Milenković

Izvor: Lisa lepa & srećna


Pogledajte galeriju slika

Inicijalizacija u toku...

Prijavite se ne feed komentara Komentara (0 poslato):

ukupno: | prikazano:

Pošaljite komentar comment

Lepa&Srećna video
13 pametnih ideja da sredite dom, a da uštedite prostor!

Sudarate se sa nameštajem i morate da pazite koliko gostiju imate da biste svi mogli da stanete?
Kako da napravite Sneška Belića od čarapice

Od čarapice i dve ping-pong loptice, možete za par minuta napraviti najslađeg Sneška Belića na...