Proste vežbe za opuštene mišiće na butinama: 10 minuta dnevno i imaćete zategnutu zadnjicu i lepo oblikovane noge (VIDEO)

Oni "nezgodni" mišići na unutrašnjim stranama butina - primicači, odnosno aduktori - brzo se opuštaju i najteže oblikuju! Ove vežbe će vam pomoći da ih zategnete, a podignuta i čvrsta zadnjica biće samo - bonus!

Foto: Profimedia Foto: Profimedia

Ove vežbe mogu da rade i prezauzete osobe, dakle izgovora više nema! Nije vam potrebna oprema, ne treba vam teretana.

Čučanj, iskorak u stranu, čučanj sa kikom, skokovi u stranu, podizanje noge za unutrašnji mišić, pilates dizanje noge u stranu (fire hydrants), kruženje nogom i podizanje noge za spoljašnji mišić su vežbe koje čine ovaj program idealnim za topljenje masti i oblikovanje mišića!

Pregledajte video i pratite redosled ovih 8 vežbi - biće dovoljno da svaku radite samo 30 sekundi!

PROČITAJTE JOŠ: Kako do zategnutog tela za samo 7 minuta: vežbe koje oblikuju mišiće i jačaju srce (VIDEO)

Izvor: Lovesensa


Inicijalizacija u toku...

Prijavite se ne feed komentara Komentara (0 poslato):

ukupno: | prikazano:

Pošaljite komentar comment

Lepa&Srećna video
13 pametnih ideja da sredite dom, a da uštedite prostor!

Sudarate se sa nameštajem i morate da pazite koliko gostiju imate da biste svi mogli da stanete?
Kako da napravite Sneška Belića od čarapice

Od čarapice i dve ping-pong loptice, možete za par minuta napraviti najslađeg Sneška Belića na...