Osnovni fitnes za žene: jednom vežbom do savršeno izvajanih ruku

Za lepo zategnute mišiće ruku nije vam neophodno mnoštvo sprava u teretani! Na stepenicama, na stolici, uz samo jedan par malih tegova, možete oblikovati bicepse samo jednom najboljom vežbom!

Foto: Profimedia Foto: Profimedia

Naučnicima prepuštamo da se bave komplikovanim istraživanjima, a za sebe “prepisujemo” samo najbolje rezultate. 

Zato nas itekako zanima studija Američkog saveta za fitnes koji je za cilj imao da se otkrije koja vežba je najbolja za oblikovanje ženskih bicepsa, a to je – ispostavilo se, koncentracioni pregib.

Ovde pročitajte kako da izgubite 150 kalorija za 10 minuta.

Evo kako se radi ova jednostavna vežba sa naizgled komplikovanim nazivom.

Sedite na ivicu stolice ili stepenica, nagnite se ka strani one ruke koju želite da vežbate i nadlakticom se oslonite na unutaršnju stranu butine.

Raširite noge dovoljno da imate prostora da opružite ruku  u kojoj držite teg. Polako podižite teg sa osloncem nadlaktice na butinu i uradite od 6-12 ponavljanja u 3-6 sesija. 


Inicijalizacija u toku...

Prijavite se ne feed komentara Komentara (0 poslato):

ukupno: | prikazano:

Pošaljite komentar comment

Lepa&Srećna video
13 pametnih ideja da sredite dom, a da uštedite prostor!

Sudarate se sa nameštajem i morate da pazite koliko gostiju imate da biste svi mogli da stanete?
Kako da napravite Sneška Belića od čarapice

Od čarapice i dve ping-pong loptice, možete za par minuta napraviti najslađeg Sneška Belića na...